ارزیابی حروفی دفتر برنامه‌ریزی

حال به اين سؤال‌ها پاسخ دهيد: تا کنون راجع به هدف‌گذاري در دفتر برنامه‌ريزي و ساعت مطالعه‌‌تان چه کاري انجام داده‌ايد؟ صفحه‌ي ارزيابي و تصميم در دفتر برنامه‌ريزي را چه‌قدر تکميل مي‌کنيد؟ با خود انديشيده‌ايد چه‌قدر برنامه‌ريزي و دفتر برنامه‌ريزي شخصي خود را ارتقا دهيد تا پيشرفت کنيد؟ آيا انديشيده‌ايد دفتر برنامه‌ريزي چه‌قدر مي‌تواند در پيشرفت شما مفيد باشد؟

اين راهکار را براي رسيدن به پيشرفت در دفتر برنامه‌ريزي انجام دهيد. دفتر برنامه‌ريزي خود را براي هر آزمون رتبه‌بندي کنيد. در دفتر برنامه‌ريزي دو نوع رتبه‌بندي داشته باشيد: يک رتبه‌بندي مربوط به تکميل دفتر و يک رتبه‌بندي مربوط به ساعت مطالعه‌ي شما باشد. براي هر دو نوع رتبه‌بندي از حروف زير استفاده کنيد:

A عالي،  Bخوب،  Cمتوسط،  Dضعيف،  Eخاموش

به اين ترتيب سعي کنيد هر آزمون رتبه‌ي دفتر برنامه‌ريزي خود را بهبود بخشيد. به ويژه تعيين جايگاه و رتبه‌ي شما در ساعت مطالعه بسيار مهم است. ارزيابي حروفي دفتر برنامه‌ريزي مي‌تواند کمک قابل توجهي به شما در تکميل و بهبود ساعت مطالعه‌تان در طي سال تحصيلي کند.

لازم به يادآوري است همواره اوليا مي‌توانند نقش بسزايي در ياري و پيشرفت دانش‌آموز خود داشته باشند و از آن‌جا که در گذشته بسياري از اوليا مشارکت زيادي در پيشرفت دانش‌آموزان خود داشته‌اند اولياي محترم نيز مي‌توانند دانش‌آموز خود را در اجراي اين روش ياري دهند.

به ياد داشته باشيد تکميل دفتر برنامه‌ريزي به شناخت شما از خودتان کمک مي‌کند و هرچه بيش‌تر خودتان را بشناسيد زودتر نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي مي‌کنيد. يک فرمول ساده‌ي موفقيت اين است که با تقويت نقاط ضعف رسيدن به موفقيت قطعي است.

مطالب مرتبط

author

مدیریت

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه